Chcesz zwrócić swoje zamówienie?
Masz na to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Wystarczy, że wyślesz do nas stosowne oświadczenie mailem, wzór dostępny tutaj (przyspieszy to rozliczenie zwrotu), dołącz do przesyłki ze zwrotem dowód zakupu. Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres: Paulina Caputa, ul. Wielicka 57B/21, 30-552 Kraków. Będziemy wdzięczni jeśli napiszesz nam z jakiego powodu chcesz zwrócić produkt, każda opinia jest dla nas niezwykle cenna.
WAŻNE:
- Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
- Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
- Otrzymasz od nas wiadomość e-mail jak tylko prześlemy środki na Twoje konto.
Chcesz wymienić swoje zamówienie?
Masz na to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Wystarczy, że wyślesz do nas stosowne oświadczenie mailem, wzór dostępny tutaj (przyspieszy to rozliczenie zwrotu), Zwróć produkty w sposób opisany powyżej, a następnie złóż i opłać nowe niezależne zamówienie. Nowe zamówienie możesz złożyć nawet w tym samym dniu w którym został dokonany zwrot produktów.
Chcesz reklamować otrzymane produkty?
Spakuj produkty oraz napisz co jest przyczyną reklamacji oraz czego oczekujesz od nas w zaistniałej sytuacji, możesz skorzystać z formularza przygotowanego przez nas (wzór dostępny tutaj). Do 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację. Do przesyłki dołącz dowód zakupu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.
Reklamację możesz złożyć za pomocą poczty elektronicznej moje@niezwyklechwile.pl lub pisemnie na adres Paulina Caputa, ul. Wielicka 57b/21, 30-552 Kraków.
Szczegółowe zasady zwrotów oraz reklamacji zostały zawarte w regulaminie. Zapoznaj się z REGULAMINEM.